Tuesday 26 January 2010

Geçen cuma günü arkadaşımız www.muratsuyur.com'un bir süredir yapmayı planladığı çekimi gerçekleştirmek için stüdyoya girdik. Aslında çekimin ön hazırlığı da iki üç gün sürdü. Mekanları oluşturmak için Muratla beraber duvarkağıtçıları mobilyacıları, antikacıları dolaştık.

Çekim günü hep beraber 3 tane mekan hazırladık. Duvar kağıtlarını yapıştırdık, aldığımız mobilyaları monte ettik (burda ekip ruhunu yansıtması açısından çoğul yazıyorum ama tabii ki de mobilyaların hazırlanmasından en ufak bi katkım olmadı) Ben kostüm işiyle ilgilendim. Yeşim, Gökçe ve Ulaş da poz verdi. Backstage'ler elime geldiği gibi ekliyorum.


İşçisin sen işçi kal.


Yeşim'in karesi.


Stylist'im, ilgiliyim.





Murat ve Gökçe



Cihan ve Gökçe.



Ulaş



Koray, Yeşim, Ulaş, Ben, Cihan, Gözde

ve Muratla tüm ekip.

Asıl kareler 2-3 gün sonraya!

No comments:

Post a Comment